Az én történetem
2016. január 28. írta: WeddingWay

Az én történetem

Eljegyzés és szervezés

Még nem is meséltem Nektek, de jó magam is menyasszony vagyok! :) Hihetetlen érzés volt, amikor a párom pont egy évvel ezelőtt megkérte a kezemet! Itthon, meghitt körülmények között mondtam ki az igent! Nem is sejtettem semmit és fura visszagondolni, de nem is gondoltam rá, hiszen még „csak” másfél, boldog év állt mögöttünk.  Miért mondom, hogy „csak”? A baráti társaságunkban a párok többsége már több éve együtt volt, ők csodálkoztak a legjobban. Természetesen örült mindenki. Nem az a fontos, hogy mióta, hanem hogy ha úgy érzi az ember, akkor valóban nem érdemes várni! :) Lehet  1 év együttlét után vagy 4-5 év elteltével. Előbb-utóbb eljön az a pillanat, higgyétek el! ;) De visszatérve a nevezetes napra. Csodaszép gyémánt gyűrűt kaptam, pont olyat, ami hozzám illik és amilyen én vagyok. Kicsit nagy lett, de hamar az ujjamra igazították. Nem győztem a barátnőimnek elmesélni a részleteket, családot, testvért értesíteni az este folyamán, ennyi gratulációt talán a szülinapomra nem kaptam! Persze mindenkinek az első kérdése az volt, hogy mikor lesz az esküvő. Őszintén szólva egy nap elteltével csak nevetni tudtam a kérdéseken, hiszen egyáltalán nem jutott eszünkbe, hogy az esküvőről beszélgessünk, nem beszélve az időpontról. Aztán ahogy teltek a napok, hetek egyre többet szóba került és eljött az ötletelgetés ideje. Helyszín, időpont és később a többi. Annyi minden kavargott a fejemben:  milyen legyen a ruha, kik legyenek a koszorúslányok, kiket hívjunk meg, milyen legyen a dekoráció stb... sorolhatnám a számtalan kérdést, amik közül mára már szép lassan jó néhány megoldódott és jól állunk a szervezéssel. :)

lukowitz02.jpg

A nyári esküvők és a sajátunk is párhuzamosan haladnak, hol az egyikkel hol a másikkal foglalkozok. Nem panaszkodom, hiszen nagyon jó érzés és izgalommal tölt el minden, ami ezzel kapcsolatos. Alig várom, hogy lássátok a végeredményt! ;)

 

Szép estét!

Anita

www.weddingway.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://weddingway.blog.hu/api/trackback/id/tr158327822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása